tisdag 10 februari 2009

Tisdagsöl

Hej mina vänner.

Ni som sitter där ute och tänker; "Men vadå? Man kan ju inte dricka bira på en jävla tisdag..."

- NI HAR FEL!

Jag har just sänkt si sådär en 4-5 öl. Jag mår så jävla bra, och ni har fel, fel, fel.

Tisdagar är en alldeles ypperligt suverän dag att dricka lite bira på, och jag rekommenderar alla att göra detsamma. Imorgon är det onsdag och då kommer alla hårt längtande stureplans wannabes gå ut och spendera de surt förvärvade slantar som blir över efter hyran på grevture-lägenheten, MEN de inser inte att tisdagen var den riktigt coola dagen att konsumera lite fin malt-dryck på.

Det är få gånger jag tycker det är befogat att använda utrycket ÄGD på, men nu när jag ändå är lite på pickalurven kostar jag på mig; ÄÄÄÄÄÄGD!

Haha. Chi fick ni.

Vidare kan jag rapportera att jag inte gjort ett jävla skit idag, slå det ni, om ni kan. Vilket ni inte kan, arbetsnarkomaner.

Jag har sagt det ofta, men jag säger det igen. STICK IT TO THE MOTHAFUCKIN MAN.

Fuck you, sleep tight.
John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar