torsdag 12 februari 2009

Inreda badrummet

Min kära fästmö har lagt stor möda vid att göra fint i vårt badrum. Hon har köpt små prylar till handfatet, klistrat upp kakel-dekorer och pyntat med små accessoarer som hon finner vackra och funktionella. Nyligen ansåg hon sig färdig med sitt mästerverk och ropade in mig till badrummet för att visa hur fint det blivit. Jag gick in, tittade, tänkte och snålade inte med berömmet för hon hade verkligen gjort fint.

Men sen var vi på Lagerhaus på Birgerjarsgatan igår och där hittade jag, vad jag anser vara en helt suverän inredning till badrummet.

Mina damer och herrar:






Efter en lång stunds förgäves övertalan, kunde Hannah sträcka sig till att inte mörda mig mot att jag aldrig nämner bananinredning igen.

Hoppas någon annan lycklig människa där ute får förverkliga mina drömmar, grejerna ligger och väntar på att bli köpta på Lagerhaus.

Hej.
John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar