fredag 6 februari 2009

Pungfredag

Städgata + felparkering = alldeles för tidig uppvaknande.

Dålig start, vi får se vad resten av dagen har i sitt sköte.

Jag lyssnade på Adam, Gry och Anders i morse på mix megapol. Jag tycker om dom, mornarna brukar kännas lite bättre när man lyssnar på dom där morgonpigga jävlarna. En grej som jag har tänkt på är att Andy Timell får alldeles för lite cred. Det är han som gör det där programmet och ändå heter det "äntligen morgon med Adam och Gry". Dålig stil faktiskt.

Vinn Adams pengar var kul för länge sen, men nu känns det bara som ett hån mot det svenska folket. Det är ju ALDRIG någon som slår honom. Jag tror i och för sig inte att det beror på att Adam är smart lika mycket som att folk som ringer till radioprogram är dumma i huvudet, men att det får fortgå är en skymf!

Nu ska jag äta frullebulle, som man säger.

På återhörande,
John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar