fredag 6 februari 2009

Babykläder

Jag tycker det är roligt att alla vill "pynta" sina bäbisar så himla mycket.

Allt ska vara gulligt, puttinuttigt och sockersött.

Men jag hittade av en slump ett företag som har en lite annorlunda inriktning på sina bäbykläder vilken faller mig mycket bättre i smaken!

Här kommer några smakprov:


Detta är alltså tryck på t-shirtar för bäbisar. Om du skulle få för dig att köpa någon så kan du gå in på företagets hemsida www.tshirthell.com/

Jag läste just på deras sajt att de säljer ca 3000 t-shirtar i veckan, det är många. Man kanske skulle ge sig in i t-shirt branschen? Haha, inte ALLS den första företagsidén som alla fått i högstadiet... Men det funkar ju bevisligen.

Jaja...

Hej.
John

2 kommentarer:

  1. En sån t-shirt borde ju Mellis ha =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var det jag tänkte!For the record så är ni inte några som pyntar sinna bebbar för mycket :)

    SvaraRadera