torsdag 5 februari 2009

Introduktion

Hej folk och fä.

Målsättningen med denna blog är att publicera innehåll som kittlar sinnena lite hos likasinnade.

Jag tror att du som läsare är 24 år gammal, av manliga könet, tycker att Taittinger är godare än Moet skulle vilja kunna programmera men har aldrig orkat lära dig, och har en oförklarlig längtan att alltid göra något annat än det du gör för tillfället, oavsett vad du gör.

Om detta stämmer in på dig tycker jag verkligen inte att du borde starta en blog, för det gjorde jag och se vilket skräp som skrivs här.

Om sanningen ska fram så har jag absolut ingen aning om varför jag har skapat den här bloggen. Jag har inga större ambitioner på att långsiktigt vara en bloggare, men nu har jag ju hävt ur mig den här dyngan, så vi kan väl se vart hän det bär, inte sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar