torsdag 5 februari 2009

Åter från bion

Ujujuj, vänner.

Jag har inga naglar kvar och mitt armhår stod som en kvast i 2 timmar och 2 minuter.

Jag rekommenderar ALLA att se Valkyria. Det är riktigt imponerande att dom lyckas göra en film på en historisk händelse som alla (som lyssnade ens lite på historielektionerna) vet hur den slutar, och ändå får det att bli olidligt spännande.

I övrigt kan jag rapportera till alla, likt mig enorma människor som vanligtvis inte får plats på flygplan och andra platser anpassade för "normalt folk", att rad 9 (inte hela raden för så stor är jag inte, men väl sätena på rad 9) i salong 1 på rigoletto är bekväm även för oss. Stort plus när alla filmer som görs nu för tiden är så lååååååååångaaaaaaa <- bildligt, inte sant? Jag är sjukt 2009.

Nedan bjuds du exklusivt på en trailer för filmen. Om du inte redan har sett den är du en grottnorsk.

1 kommentar: