måndag 16 februari 2009

Lyckad helg

Tillbaka från kryssningen.

Det är rätt tragikomiskt på de större båtarna som frekvent trafikerar vår Östersjö. Folk är törstiga, fula och glada. Det är svårt att välja sida; är man "med" eller står man utanför och tittar på. Det sistnämnda var det naturliga valet för mig, men jag kunde inte hjälpa att ryckas med stundvis i fyllan och vyllan.

Buffetsvullande av halvfabrikerad mat, estländsk karaoke och tre sunköl för 78 kr...

...MEN jättetrevligt sällskap! I det stora hela var det hur skönt som helst att komma bort i 40 timmar med Nanna, Martin och Markus. Vi hade verkligen roligt, tack för en lyckad helg :)




3 kommentarer:

  1. Härligt att ni hade det så roligt!
    Men du, lär dig mobilblooooooogga (t.ex: http://www.myou.com/)!! Du kan ju inte skapa ett beroende för att sen inte skriva ett ORD på flera daaaagar!

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja jag får fixa det! Jag har en laptop med mobilt bredband som jag använder till fots i vanliga fall, men den fick inte följa med till tallin. :)

    SvaraRadera
  3. Sant har kollat in men nicht eine update på huuuuuuuur länge som helst, så får det inte gå till.

    SvaraRadera