fredag 20 februari 2009

Krigsdans

För flera 100 triljoner år sen på Kritatiden härskade Indianerna över hela jordklotet och alla dess invånare.

De hade många märkliga seder och bruk.

Bl.a. så dansade de krigsdans innan de skulle ut i strid för att få tur i strid och för att hålla sig väl med gudarna om man skulle bli snuffad på krigsgolvet.

-------------------------------------

Idag har jag ett möte, och jag har en mycket precis ritual för att förbereda mig för viktiga möten. Det är givetvis mycket genant, så jag kommer verkligen inte dela med mig av den ritualen här.

Nu sitter ni förmodligen och tänker: "-Jaha? Vart är John-jäveln på väg med det här då?"

Och det skall jag tala om för er! Ingenstans.

Försök att skriva nått vettigt själv när du är så trött att ögonen håller på och trillar ur huvudet på dig.

Hej,
John

3 kommentarer:

  1. Hahaha, det är bara jag som har fått bevittna den "krigsdansen" :)

    SvaraRadera
  2. Hehe!

    Vad bra att du mår bättre, för ledsen hund är inge´kul att vara!

    Hä som hänn, hä hänn här! som vi säg i inlandet!

    SvaraRadera