söndag 8 mars 2009

Okej, skärpning..

Fy skäms på mig, jag har skrivit för sällan, men nu ska det blir ändring på det.

Ja, vad har då försiggått de senaste dagarna?

Igår var vi på fecke hos lillasyster Ruth, hennes kompisar FL och Malin fyllde 21 och valde Routerns lägenhet som festlokal. Det var mycket trevligt.

I fredags var Ruth, Fanny och Miranda här och drack lite vin med oss. Det var också mycket trevligt. Jag hade en intressant diskussion med Miranda som studerar till journalist på södertörn, diskussionen gällde journalistiskt ansvar kontra journalistik som säljer.

För bilder på spektaklet, vänligen se: http://alittlebitmorepersonal.blogspot.com/2009/03/god-annu-en-trott-morgon.html

Peace, bitches.
John

2 kommentarer:

  1. WTF det här är inte den nivå av bitande samhällskritik som jag har vant mig vid på denna blog. Skärpning!
    /en framtida hacker av denna hemsida

    SvaraRadera
  2. WTF ändå ingen skärpning.

    SvaraRadera