måndag 13 april 2009

Påsk påsk påsk

Nu är påskhelgen nästan över.

Vi har varit husvakter i mina föräldrars hus i Täby hela helgen, och det har varit näst intill helt dator-fritt.

Jag har fått en cykel, en orange crescent-racer, och det är fantastiskt kul att cykla.

Påskledigheten har bestått av mängder av godis, mat och softande.

På lördagen var vi på påskmiddag hos mina svärfarföräldrar och jag hade med mig studioblixtarna och knäppte lite porträttbilder och bilder på hela familjen Jansson-Welander.

Det blev en himla massa bilder, men den här tyckte jag blev roligast, på Hannahs lill-kusse vid namn Joseful.

Vad tycker ni?


Glad Påsk!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för hjälpen :)
    Det är många duktiga fotografer i den här familjen!!!

    SvaraRadera
  2. Jag måste nog säga att det är mer Josevacker!

    SvaraRadera