söndag 1 mars 2009

Min lördag i bilder

Hej!

Jag är glad att just DU läser min blogg.

Här följer min lördagkväll i bilder:

1. Fota lite kvällsbilder med min lil-bitch lillasyster Raouth.


Forresta och Värtan + Lidingöbron som en liten bonus.

Containrar i Frihamnen + Kaknästornet som en liten bonus.

En båt vid Ropsten + Forresta som en liten bonus.

Sen gick jag och Raouth hem och sänkte en bärrsa för att sedan åka in till gamla stan och möta upp Hannah med lidingögänget på After.

Där såg det ut såhär:


Jag + Raouth = One gorgeous couple of siblings!

Happy time!


Me and my fjånsee!

Det var allt för denna gången.

Hoppas ni har haft en gorgeous lördagkväll också.

Puss och kram, ses på stan.
John

4 kommentarer:

  1. Vilka heeelt overkliga bilder!

    SvaraRadera
  2. overkligt- overkligt bra, eller overkligt- det där har du "ritat"?

    SvaraRadera
  3. Snygga bilder.
    Vi ses på tisdag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hrm, kanske lite både och? Men när jag skrev kommentaren menade jag overkligt snyggt!

    SvaraRadera