fredag 11 september 2009

Meeeedia

Jaha, kära läsare.

Det är fredag och veckan lider mot sitt slut. Jag har haft en mycket produktiv vecka som till stor del bestått av annonsförsäljning. Det är riktigt kul och jag börjar bli varm i kläderna nu, svar på tal för varje invändning, osv.

Veckans största upptäckt är den BÄSTA musiken att sälja till: Hall & Oates, skönt 80-talsgung som varken distraherar eller söver, mao helt satans perfekt!

Håll tillgodo:



Ikväll ska jag träffa Peter och käka börjare på Man in The Moon, som enligt honom är suveräna.

Igår träffade jag Frida och Sofia för första gången på länge och det var så himla kul. Jag och Frida spelade vändtia, först till 3, men när det stod 2-2 kom Sofia hem också skulle vi se på Stockholm Boogie så det blev oavgjort.

Sofia flyttar till Cali idag, hon ska plugga nått vuxet där typ...

Filmen var asbra, fylld av sköna citat och märkliga söder-lirare.

Nu när jag är i media-branschen börjar hjärnan surra om vad man kan tjäna pengar på i media och hur det kommer utspela sig. Ni kan nog vänta er diverse utsvävningar framöver om detta. Kanske i alla fall.

Gjorde ett fotjobb åt sidandsally.com i veckan och resultatet blev mycket bra. Det kul och jag ser fram emot nästa veckas plåtning.

Lite om mycket, men bättre än inget.

Ha en sabla soft helg på er!

John

1 kommentar:

  1. Soft hur var burgarna? betygsätt gärna samt rangordna favoritställen. Jag fick en "media" publicitet ide`hör av mig senare.

    SvaraRadera